Language:
switch to room list switch to menu My folders
Go to page: First ... 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 ... Last
[#] Sun Aug 14 2005 17:45:32 EDT from Curly Surmudgeon @ Haven BBS

[Reply] [ReplyQuoted] [Headers] [Print]


Well, yeah, that's Yosemite. Probably higher than that today.

Whatcha gonna do when regular hits $5/gallon?

[#] Sun Aug 14 2005 17:45:42 EDT from Animal @ Uncensored

[Reply] [ReplyQuoted] [Headers] [Print]

looks like gas prices by the airport.

[#] Sun Aug 14 2005 18:14:58 EDT from LoanShark @ Uncensored

[Reply] [ReplyQuoted] [Headers] [Print]

Whatcha gonna do when regular hits $5/gallon?

Start a war?

[#] Sun Aug 14 2005 19:51:13 EDT from Ladyhawke @ Uncensored

Subject: Re:

[Reply] [ReplyQuoted] [Headers] [Print]

Heh - but - we already did that!

[#] Sun Aug 14 2005 19:53:28 EDT from LoanShark @ Uncensored

[Reply] [ReplyQuoted] [Headers] [Print]


We can fight two at once ;)

[#] Sun Aug 14 2005 19:57:54 EDT from wizard of aahz @ Uncensored

[Reply] [ReplyQuoted] [Headers] [Print]

We already are. Do I hear 3???

[#] Sun Aug 14 2005 20:00:22 EDT from Ladyhawke @ Uncensored

Subject: Re:

[Reply] [ReplyQuoted] [Headers] [Print]

Do peacekeeping missions count?

[#] Sun Aug 14 2005 20:04:44 EDT from LoanShark @ Uncensored

[Reply] [ReplyQuoted] [Headers] [Print]


Oh, if we're just "helping our allies," then apparently we're not fighting ANY wars.

[#] Sun Aug 14 2005 20:06:20 EDT from Ladyhawke @ Uncensored

Subject: Re:

[Reply] [ReplyQuoted] [Headers] [Print]

Well, in that case, there should be no need for gas to go to $5/gallon, since we've been helping "ourselves" to Iraq's oil for months.... 

[#] Sun Aug 14 2005 20:53:38 EDT from Curly Surmudgeon @ Haven BBS

Subject: Re:

[Reply] [ReplyQuoted] [Headers] [Print]


War #3 preparations (excuses) are already in progress, Iran.

Local gas was $2.749/2.849/2.949 today so I imaging San Francisco and Los Angeles are over $3 for premium already.

[#] Mon Aug 15 2005 16:19:40 EDT from Ian M. Shot @ Haven BBS

[Reply] [ReplyQuoted] [Headers] [Print]

Ugh, and I have been complaining about gas being $2.499 around here for the cheap stuff. Ugh. I gotta get a hybrid or something.

[#] Mon Aug 15 2005 17:02:35 EDT from Ladyhawke @ Uncensored

Subject: Re:

[Reply] [ReplyQuoted] [Headers] [Print]

It's over $3.50 american in Canada!

[#] Mon Aug 15 2005 20:21:33 EDT from Animal @ Uncensored

[Reply] [ReplyQuoted] [Headers] [Print]

my truck's a little under the halfway mark on tgeh gas gauge right now...

i thihnk i'ma try replacing spark plugs and doing an oil/lube/air filter/transmission system check/replace.
$50 to fill up is kinda annoying.

[#] Tue Aug 16 2005 09:50:28 EDT from Ahff Rowe @ Uncensored

[Reply] [ReplyQuoted] [Headers] [Print]

Ladyhawke- we're getting there. Aug 7 I paid $2.15 for a gallon. Last night I paid $2.66.
At this rate we'll hit $3 by next week.

[#] Tue Aug 16 2005 11:22:35 EDT from Ladyhawke @ Uncensored

Subject: Re:

[Reply] [ReplyQuoted] [Headers] [Print]

Oof!

[#] Wed Aug 17 2005 09:49:55 EDT from Ian M. Shot @ Haven BBS

[Reply] [ReplyQuoted] [Headers] [Print]

There are places over $3 in America right now. Ugh.

[#] Wed Aug 17 2005 23:18:11 EDT from Curly Surmudgeon @ Haven BBS

[Reply] [ReplyQuoted] [Headers] [Print]


Just back from a Sacramento<==>Los Angeles round trip. Diesel is >$3 everywhere, regular was $2.74 minimum. Premium was >$3 most places.

Damn, is Bush doing a really great job or what?

[#] Thu Aug 18 2005 16:25:08 EDT from Ford II @ Uncensored

[Reply] [ReplyQuoted] [Headers] [Print]

http://cownow.com/~shark/yosemite04/hi/Your-Worst-Nightmare.jpg

I think that was doctored, only because I've seen that exact picture with "your first born" in place of the numbers.

[#] Thu Aug 18 2005 16:26:41 EDT from Ford II @ Uncensored

[Reply] [ReplyQuoted] [Headers] [Print]

seems to me that oil prices are high because that's what the speculators in the market are paying.
if somebody would pay them to stop making believe the sky is falling, gas would get cheaper for everybody.

Go to page: First ... 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 ... Last